Dienstverlening


Bedrijven en organisaties moeten in de toekomst strategische doelen behalen die gewoonlijk 'meer' zijn dan eerdere strategische doelen, maar door de huidige economie en voortschrijdende technologieën moet er steeds 'meer' met 'minder' worden gepresteerd. Harder gaan werken tegen een lagere beloning is uiteraard geen oplossing om een resultaat duurzaam te verbeteren.
Mensen raken gewend aan service en verwachten daardoor steeds hogere niveaus, en accepteren steeds minder de bestaande service niveaus als 'goede waar voor hun geld'. Bovendien is er meer agressiviteit in de maatschappij dan gewenst, waardoor er een toenemend gevoel van onzekerheid ontstaat bij zowel medewerkers als klanten. Het gedrag van medewerkers is bepalend voor de beeldvorming rond de sector en de waardering door de klanten.

De oplossing om de strategische doelen toch te bereiken ligt in het stoppen met activiteiten die de minste waarde toevoegen en de keten van activiteiten die meer waarde toevoegen in cadans te brengen. Training van de medewerkers maakt hen communicatief sterker en weerbaarder, zowel naar de klant toe als bij interne processen.

Resultaat verbeteren is het versterken van communicatie en gedrag en processen en verwachtingspatronen in balans brengen

Human Factor Consultancy kan u hierbij helpen! Op verzoek doen wij kosteloos een quickscan van uw organisatie om te bepalen waar uw verbeterkansen liggen.
Expertise en aanbod van diensten
  • Strategie bepalen
  • Proces: LSS - 5S - Deming Circle - Opleiding, Gedrag en Cultuur
  • Compliance: Veiligheid - GMP- Milieu - ISO - CE - SOX - Regelgeving
  • Leveren: S7 - PtP - Assets - Voorraad - Rapportage - IT - Plannen - OtC
  • Resultaatverwachting: Verwachting en resultaat in balans brengen - Foutloze processen
  • Communicatie en weerbaarheid medewerkers versterken



Heeft u vragen of wilt u meer weten over het aanbod van Human Factor Consultancy, neem contact met ons op voor meer informatie en een vrijblijvend gesprek.